egen lya :D

Idag har jag fått nycklarna till min blivande lägenhet :D respekt liksom! Anneli flyttar på tisdag, så då är den min :D
Längtar tills jag kan flytta in där på riktigt, blir ju att ja bor där över ngn helg lr så nu i början, men eftersom ja inte kan gå å handla själv å sånt så funkar det ju inte å bo där på "heltid"  än.. men tiden går fort.

Var hos camilla igår å kollade på idol å snackade massa skit :D cecilia var där med, hon är sig lik :) helt galen xD men det var riktigt kul!

Fan va bra att Marie vann idol :D å såg ni hur jävla förbannad amanda blev xD HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

min kära mage är lite bättre idag. as störande att den ska hålla på så bara för att jag försöker dra ner på mina tabletter :O jag vill ju köra bil nu! fast olof är ju fortfarande på reparation så går ju ändå inte.. anders har ju tydligen varit sjuk å så... jäkla slöröv är va han är. det enda han är bra på är å snacka skit. jag vill ha min bil nu!

ngn som har ngn ide om va man ska göra på nyår? ngn som vet ngn som ska ha fest?

nä nu ska jag fortsätta å flytta över musik till min laptop. Take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0