Det är du.

När något är jobbigt i mitt liv så försöker jag alltid gå vidare så fort jag kan. för att vara ledsen och känna sorg och rädsla är det värsta jag vet. När jag förlorat ngt så orkar jag inte sörja, jag bara förtränger det å tänker på ngt nytt. Oftast en ny sak, för det är sånt jag tror att jag blir lycklg av. Ibland vill jag bara kunna bli ledsen. Var en släkting som dog för några år sedan å allt jag ville var att sörja och vara ledsen, men jag kunde inte gråta hur mkt jag än försökte. Jag kände mig så hemsk, kändes som att andra inte trodde att jag var ledsen, men det var jag ju.

jag gör samma sak om jag blir sviken av ngn kille. jag kan ha tyckt mkt om honom, men istället för att bearbeta så bara förtränger jag honom å letar snabbt upp ngn annan att tänka på, för lyckliga känslor är mkt lättare att hantera. Fast egentligen blir jag ju inte lyckligare, jag bara gör den ledsna klumpen innuti ännu större.

just nu så försöker jag å¨hitta något annat att tänka på, men eftersom jag är fången här hemma och kommer inte ut så har jag inget annat val än at tänka. Om kvällarna när jag ska sova försöker jag fantisera ihop ngn "drömkille" så jag kan förtränga tankarna på dig. men det går inte för det är bara dig jag vill ha. Det är bara du, alla andra spelar liksom ingen roll, men allt jag vill är att bara glömma dig och gå vidare eftersom det inte finns ngn vits med att hänga sig fast vid dig. Förut har det alltid funkat att tänka på "the one and only" för att få ngt annat att tänka på, men i mina dagdrömmar vill jag inte ens ha honom längre. Innan tyckte jag han var perfekt. Det är nog det han är, han är för perfekt, så jag vill inte ha honom.

När jag är med dig så är jag alltid glad och jag kan verkligen vara mig själv. Du får mig att skratta på riktigt och inte bara för att jag måste för att det ngn sa skulle vara menat att vara kul. Your smile is heavenly.

Från första gången jag träffade dig har du varit ngt speciellt. jag har inte riktigt vetat var det var som var så speciellt och jag kan fortfarande inte riktigt sätta ord på det. kan bara säga att....
Balen har många själ till att vara den bästa dagen under studentveckan.

Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0