dan före dopparedan

Igår hade Anne å hennes kompis Nicklas födelsedagsfest med middag å det var värsta trevligt :) Tack för en bra kväll :):) alltid lika kul att träffa Anne å Tesse :D

idag har jag slått in alla julklappar, så jag känner mig duktig ^^ städat har jag dock inte gjort å mitt rum ser ut som ett bombnedslag, så får la gå upp tidigt imon ;P

klätt granen  nyss, men vi hade inga nya lampor, för två var sönder.. så den lyser inte än xP

Idag när mamma körde ifrån jobbet så stod det två älgar precis vid vägen vid kustvägen å sen när vi åkte till ingrid å kurt en stund senare så stod de kvar :P jag försökte ta kort, men det var för mörkt -.-. men när vi hade saktat in ganska bra började den ena älgen gå emot oss xD haha.

"du ska köra in till hstd nu å hämta ett paket ifrån en kompis som vill be om förlåtelse" Ööö fan heller! "vi har lite ogentligheter att gå igenom" va är det för jäkla skit. skriv smsen själv istället för att ta hjälp av dina kompisar för du har då aldrig fört dig med sånna ord förr. Kan du inte bara låta mig vara ifred?
"Last christmas I gave you my heart, but the very next day you gave it away. This year, to save me from tears I give it to someone special." - Fan va bra det stämmer. Kanske det får dig att fatta? för i fredags natt + igår har jag sagt det till dig typ 10 ggr men du vägrar ju fatta!

Fest hos Ola på juldagen :) blir nog as skojj :D börjar kanske bli tradition att vara i den lägenheten på den kvällen :P Förra året hade jag ju inte tänkt följa med, men det blev ju faktiskt rätt lyckat trots allt.

Ohh a mistletoe... and you are standi´n next to me, what a coincidence.

- The destany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0