Året 2007 från början till slut.

Året 2007 började med att jag, sandra å martina stod på gångbron vid bibblan å kollade in alla raketer : ) det var en bra början på ett år.


- Januari flöt på med ganska mkt festande och lite flörtande ;)

- På min födelsedag var alla treorna på b&b för att träffa LBS inför balen. Det var sådär lagom galet som det ska vara :)


- I början av februari red jag med på en dressyrclinik för Piia Pantsu på skolan. Red Dahlia och hon var typ ganska stressad av högtalarsystemet å jag va nervös så det gick Bajs! Haha.

- Annars händer inte så mkt denna månad. Fast faan vi festade nog lite mkt ;P


- I mars, närmare bestämt v 11, bar det upp till sälen, Lindvallen, med sandras familj + svenssons. MKT lyckad vecka med massa skidåkning, afterski, lite festande å snygga liftvakter ;D haha!


- I april var det motorsportsmässan på Elmia. Om vi var där? Självklart! Massa snygga bilar kan man ju inte missa :D passade på att hälsa på Danne å Andreas som vi träffat i sälen med.

- Tävlingarna med Putte började lite smått. Var med i Laholm å kom 2:a i LB1 med 40 startande å typ i mitten i LA1 å LA2.

- Det var plönningedagen också. Då redovisade jag å ange vårat projekt - hästuppvisning. Gick väldigt bra :)


- I maj var jag med å red lite för Lyngåkras div3 lag, fast att ja inte ville :P det gick bajs!

- Vi var ett gäng på skolan som hade valt kursen vildmark, så under tre dgr lånade vi varsin häst av skolan å gav oss iväg. Sov under presenning å lagade mat över öppen eld. Mer primitivt kan det ju knappast bli.

- V 22 hade jag, angelica å sandra truckkurs på kattegatt :D att det var kul! Det var då vi allihop även insåg att vrf i helvete valde vi plönninge? Vi skulle ju gått här :/ Jag glömmer aldrig när vi satt utanför en eftermiddag å tobbe kom ut genom en dörr, å skulle hälsa lite lagom coolt å råkade missa en kantsten som stog upp!! xD HAHAHAAH att vi skrattade när han gått. Hahah!


- Den 6 juni hade vi våran bal :) Helt klart en av de bästa dagarna under året, om inte den bästa?

Vi träffades på plönninge å sen åkte vi i samlad trupp till tylöhus. Där blev det fotografering, skålande å sen underbart god mat :) efter det var det mingel och dans. Sedan bar det av till fina laxen för efterfest. Träffade Jeppe där :) I will always remember that!

- Studentveckan! Oh va oslagbart kul vi hade då :D Studenten den 15 juni! Bakis sedan tre dgrs festande å champagnefrukost är inte så hälsosamt :P trodde jag skulle somna vid middagen hemma sen. Å kvällen på stan var la hyfsat kul. Fast jag hade nog hellre varit hemma å sovit xD


- Sommaren förflöt ganska snabbt. Skitväder å de dgr det var fint väder jobbade jag ju såklart. Blev några lyckade festtillfällen iaf så som det ska vara på sommaren :) Ett obligatoriskt lisebergsbesök hanns med, rixfm festival å lite tävlingar. Träffade Jeppe ganska mkt :)

- Debuterade med kandar i laholm med Putte. Gick fint :)

- Pappa å mamma var bortresta en vecka å jag passade på att leva livet, haha!


- Jag red med i div2 laget för lyngåkra som började i augusti. Vi kom sammanlagt 4 lr 5 :)

- I mitten av september hängde jag med syrran upp till hennes kille Niklas i Linköping. På lördagen var det kräftskiva :) riktigt lyckat å med as goda kräftor som Niklas å Henke (hans bror) fångat själva!


- Den 5 oktober hade mange å micke fest. Var riktigt kul med massa folk :D Fast också väldigt jobbit på ett annat sett, inte folket då... utan jeppe. Lr han va inte jobbig, men d han sa.

- Dagen efter bar det upp på min kusins bröllop :) å sen efter det vidare till Malin för att hälsa på henne :)

- Jag fick jobb som ambulerande konsult på Lernia. Jobbade en vecka på solar, sen vet väl d flesta vad som hände . .

- Jag å putte skulle på vår andra LA6 tävling å han var på tårna å det slutade med mig på sjukhus. Som det kan gå. Men det är ju en annorlunda upplevelse som förändrat mig när det gäller olika saker. Tror att alla skulle behöva vara med om ngt liknande på ett eller annat sett för att få perspektiv på livet.


- November gick mest åt till att bli frisk, käka medicin å terapi med att gå bakom Putte :P


- December har gått så fort så ja har inte riktigt hunnit tänka. Mkt tänkande har det blivit. Anneli flyttade till linköping så jag fick ta över hennes lght :)


- Årets låtar: Dj Karlsson - Love, sex & sunshine, Timbaland - The way I are, Buck-tick - Long distance call, Leona Lewis - Bleeding love, Takida - Curly sue, Kent - Colombus.

- Årets film: Harry Potter å Fenixordern

- Årets fest: Balen

- Årets krog: Mårtensson

- Årets flopp: sommaren (med tanke på regnet)

- Årets ros: Angelica för att hon tar hand om min älskade häst.

- Årets ris: hstds killar som alla är likadana.

- Årets förvirring: Hur många olika relationer/förhållanden finns det som man kan ha? Jag har upptäckt ett nytt - Krogförhållandet. It's BAD! KK är bättre för det är på lika villkor(?)

- Antal riktiga snyggingar jag upptäckt under året: 7 - har träffat, gälls inte med ngn man sett/pratat med över Internet/Msn. (men har lärt känna 3 av dem under året, träffade dem 2006 om ja ska vara petig)

- Årets crush: Har faktiskt lyckats med två. L.I å J.B. Den första är ett riktigt ashole å den andra e fan den bästa jag träffat hittills i mitt liv :/  Damn I hate to be olyckligt in love :P


Nu hoppas jag på ett bättre 2008 och förhoppningsvis flytt till gbg till hösten :)

GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0