aooomen

Fan va det ska regna! jag som hade tänkt gå ut å gå idag :P

istället har jag nyss satt upp våra nya badrumslampor. Känner mig riktigt teknisk :P pappa fick rycket å stod å skrek för det var för pilligt, så då fick jag rycka in. pappa stod ganska frustrerad på golvet å bara är du säker på att det blir rätt nu? men dom lyser nu så det blev det :P

igår körde jag till stallet ^^ det ni! haha det går lite frammåt iaf.

Putte var på lite trotshumör idag å ville bara ha godis hela tiden, så en gång kunde inte jag höra va angelica sa när vi stod å snacka å putte ville ha uppmärksamhet. så jag slängde hårbortsten i huvudet på han xD han blev ganska chockad. haha, fast det dröjde typ 1 min innan han gick tillbaka till å väsnas igen -.- men han är rätt söt ändå :)

Leona Lewis - Bleeding love å Takida - Curly Sue går på repeat. ni måste bara ladda hem dem om ni inte redan gjort det :)

I'll love you untill the day I die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0