30 december 2007

Igår skrev jag in mig på en av bostadsmarknaderna i gbg :) känns som ett steg i rätt riktning!! kollade runt lite med på olika lght... man kan ju snacka om kö :O till d flesta lght var det minst 500 sökande å till en jag såg var det hela 2500 ca som sökte!!

såg american gangster igår. den var rikigt bra faktiskt :)

Idag fyller mamma år så kusinerna kommer :) Singstar för heeela slanten :D

Det är nyår imon å tack vare angelica kan det nog bli riktigt kul :) ÅÅÅÅ va ja håller tumme för dig :D:D
fast en nackdel är ju att jag fortfarande är nyktrist, lagom kul... men jag tar igen det sen ska ni se :P

We can keep trying but things will never change, so I don't look back.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vart blir nyårsfesten nånstans?

2007-12-30 @ 17:02:46
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0