rätt sleten.

Att det är skönt å vara ensam hemma lr :D underbart! måste mina föräldrar komma hem nu, dom kan väl resa bort ett år till lr så ^^ har två dgr till på mig å leva livet iaf :D

I tisdags var syrran här med sin niklas å hans barn. käkade pizza å sjöng singstar :D as nice!

sen drog Hanna in till stan mitt i natta :P Blev inte mkt sömn för min del inte.. hade ju behövt det :P men men...
tur att ens killkompisar använder plattång iaf xD annars hade jag inte vågat gå ut på stan sen i onsdags. var ju tvungen å uträtta lite ärenden..

Kräm igår kväll sen. Det var mkt folk där, men Hallå :O såg en snygg kille :O då är det ngt som är fel... ja å elin drog hem vid halv två, jag kunde knappt hålla ögonen öppna :/ men hem kom jag iaf :)
För att citera mig å Elin.
Jag: faaan va ja e trött!
Elin: ja men du får ju skylla dig själv ;)
Jag: Ja men va fan, du hade ju gjort samma sak i den situationen ;)
Elin: jo jaa det hade jag ju (A) ahhaa

Imorgon har då Bengan grillfest :) ska bli nice det :) sen krogen ;P

sorority boys på 5:an ikväll, den måste man ju se, men jag vet inte jag jag orkar |-( rätt trött alltså :P jobbat idag ju å imon med. men sen är det heeeeeeelg :D

Tjejkväll hos mig först på lördag då, sen stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0