[kom ej på ngn rubrik]

Igår blev det utgång ändå trots att jag inte skulle först :P men det var skojj så ångrar inget :)

Var så mkt roligt folk ute så jag visste inte vart jag skulle bli av xD Sprang runt som ja vet inte vad å snackade med alla ^^. Sen visade det sig att ngn var kompis med en jag verkligen avskyr.. mindre trevlig upplevelse..

Fick reda på ganska roliga saker igår xD hahaha. Tommy blir ju ganska pratglad när han har druckit lite granna xD heeh

Va me jeppe sen det mesta av kvällen sen när jag snackat med alla :) sen visade det sig att han kompisar åkt hem utan honom :P fast skulle ju ändå skjutsa hem honom sen, men ändå :P

haha det bästa på hela kvällen var ändå när ja hade hämtat bilen å skulle köra fram till ange å sandra å så satt ja å kollade på ett gäng som stod på andra sidan gatan å så tycker jag att båda bakdörrarna slår igen så jag rivstartar som vanligt ^^ å både jeppe å sandr bara "men angelica då???!!!" då kollar jag i backspegeln å ser henne komma kutande efter bilen xD HAHAHAHA jag låg typ dubbelvikt på ratten sen, HAHAHA

Varför var allting som jag hade trängt bort nu på en månad tvunget å poppa upp i min hjärna igen igår... :/ har varit så bra när jag inte träffat dig på 1-1½ månad... tack för att du förstör mitt liv lr ngt :/ jag gillade/gillar verkligen dig...
"Jag tycker inte om dig på det sättet" - jag var bara ngt som var bra å ha ibland lr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0