humpf. .

Hatar det här verkligen! det jag ska skriva om nu..

först är jag på verkligen as bra humör! sen räcker det med ett trögt ord å Hannas humör är nere i botten. noll tålamod. Jag orkar inte mer nu. Snälla!!!!!




IQ fiskmås



Festa på lördag ska bli nice ? har en känsla av att det inte alls kommer bli kul, men jag går ut för att umgås med folk man inte träffar så ofta om vardagarna.

Kommer inte må så bra i några veckor efteråt om en viss person är ute. The one and only.. psykolog nästa isf...

Jag nog hyra syrrans lägenhet f.o.m december :D kan ju inte bli bättre! ska jag bara hitta ett jobb här i hstd med, men det borde man ju hitta på tre månader om man verkligen inte har ngt kvar på vilket jobb det ska vara.

Kan man äntligen börja umgås lite mer med vännerna som bor inne i stan :) blir ju tyvärr inte mer än på helgerna man gör det nu ju... sen till nästa höst blir det till å söka in på ngn högskola i gbg å läsa några kurser satidigt som jag ska jobba. så har man lite större möjlighet att å lght där om man kanske kan få en studentlght :)

See ya! hope you feel fine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0