div 2 olsegården

Första omgången i div 2 dressyr idag då.

LB2 gick inte spec bra.. han kändes inge bra å sen blev det ett för tidigt avbrott för att det var en stooooor vattenpöl där... Det var ju i denna klassen som det var lagklass med. vi kom 5:a med laget 1 p ifrån delad tredjeplats -.- surt som fan!

LA4 gick suuuper verkligen :D han har aldrig vari så fin när jag tävlat innan (förutom på kandaret då). Jävlar va hn gick! å jag satt å tänke hela tiden "Fan va bra han går!!! så här bra har han aldrig gått innan! nä fan hanna konsentrera di nu så du inte glömmer programmet :P" d var va ja satt å tänkte hela tiden ^^. Vet ni!! Putte gjorde en riktigt mellantrav :D Å jag kände det dessutom!! Sabine hade stått vi sidan av banan å ropat högt (hon stod borta vid framridningen^^) för sig själv vilken bra mellantrav han gjorde xD Sen bytte han dock i den ena förvända för han blev rädd när det blåste tag i ett träd bredvid banan, men jag brydde mig inte så mkt om det. Huduvsaken att man är nöjd :D

Oh va grym jag är på NFS carbon ;D helt lost i detta spel! haha.

tror jag börjar bli sjuk lr ngt för känner mig helkonstig... å jag ska jobba imon....

nu skajag ner å fylla magsäcken :P

seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0