bra avslut :)

så som avslutningen på kräm var igår ska alla avslutningar vara. Fan va kul det var :) massa folk å så jag å ange :D

faan va vi skakade rumpa ^^ var längesen ja å ange dansade nu. Var roligast på slutet när vi verkligen fulade oss xD så sjukt kul, hahaha! går bara å dansa så med ange alltså xD

Kan ni tänka er att ja å ange höll ihop nästan hela kvällen :O det är sensation hörni ;)

oh va d var en kille där inne som var så sjukt lik en viss person så mitt hjärta hoppade ur sitt läge jag vet inte hur många ggr :/ humpf... :/ seexy ;)

Att Hanna hade mkt å kolla på i backspegeln häromdagen när hon körde i stan ;D d va fett nice!! ohhh!

Alltså jag förstår mig verkligen inte på er hstdkillar :O ni är heelt konstiga... jag förstår liksom verkligen inte xD

Duracelkaniner dom bara går å går xD HAHAHAHHHAHAHAHA

nä nu måste jag gå ner å duscha ska ju käka taccos å se på film å så med tjejorna ikväll :)

fått mkt färg när ja vr på stranden idag btw :) niice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0